Bij de Vierdaagse Alblasserwaard is …met M erbij heel nauw betrokken. Na diverse gesprekken over vernieuwing van het bestaande event met het bestuur van Stap & Trap, is intensieve een samenwerking met Den Hâneker gestart en daarmee ‘groen’ licht gegeven om een nieuw concept en creatief voorstel uit te werken.
Out-of-the box zijn een nieuwe naam, logo en huisstijl ontwikkeld. De basis van het evenement is behouden, maar met de toevoeging van een extra wandeldag, een Family Proof route, een Sport Edition en de koppeling van een goed doel (Hartstichting) is de potentiële doelgroep verbreed.
Intensieve persbenadering, contact met sponsoren, veel aandacht op social media …met M erbij heeft vanuit haar (vrijwillige) rol in de stuurgroep een actieve rol gespeeld bij de eerste editie van dit (ver)nieuwde sportieve event.
Uiteraard zijn in dezelfde lijn promotiematerialen (posters, flyers, banieren, stempelkaarten, routebeschrijvingen, beursmaterialen, presentaties), kleding, een website, banners en meer ontwikkeld.
Een ge-wel-dige opdracht!