Close

Case:
Bistro 't Gemak

…met M erbij

Van creatief plan tot volledige uitwerking...

Yes… it was me! Ik mocht voor Bistro ’t Gemak in Hoornaar het creatieve plan schetsen.

 

Creatief plan

Met een 3-tal kleuren en de kaders van de Bistro qua menu en doelgroep is gestarte met het ontwerp van een logo. Kernwoorden hierbij waren lokaal, vers, makkelijk, gezond. E.e.a. komt samen in het ‘kratje’ met diverse gezonden producten en een duidelijk naam en de pay-off ‘Makkelijk en gezond eten, uit & thuis’.

 

 

Volledige uitwerking

Na het samenstellen van een huisstijldocument met informatie over lettertypes, kleuren etc. zijn er diverse communicatiemiddelen ontwikkeld in een herkenbare look & feel. Denk hierbij aan: raamstickers, menukaarten, ‘Gemakbakken’, zonwering met logo, cadeaubonnen, promotie-actie-koffiebekers en overig drukwerk. Uiteraard is er ook een website met info over menu, openingstijden en een optie voor reservering gelanceerd.

 

Update: de bistro is inmiddels gesloten.