Close

Case:
Bed & Breakfast Hoornaar

…met M erbij

Positionering landelijk gelegen Bed & Breakfast

Voorjaar 2017 heeft Bed & Breakfast Hoornaar haar deuren geopend. Hiervoor heeft …met M erbij de positionering voor haar rekening genomen en de volgende werkzaamheden verricht.

 

Logo & huisstijl

Voor Bed & Breakfast Hoornaar is een groen logo ontworpen, dat het landelijke karakter van het appartement en de omgeving benadrukt. De naam is goed leesbaar/ herkenbaar opgenomen in het logo en consequent doorgevoerd in diverse uitingen.

Naast het logo zijn er ook andere communicatie-/ promotiemiddelen ontworpen zoals promotiekaarten voor wandelaars & fietsers, deurstickers, reclame uitingen voor aan de weg, vlaggen, visitekaartjes en foldermateriaal.

 

Website

Voor de promotie van de Bed & Breakfast Hoornaar is, in samenwerking met Bureau Tint, een website gebouwd in WordPress. Rekening houdend met de volgende wensen: voldoende ruimte voor foto’s, aansprekende teksten, een reserveringsmodule en uiteraard een eenvoudig contactformulier. Het eindresultaat is te zien op: www.bbhoornaar.nl Ook heeft …met M erbij het fotomateriaal voor haar rekening genomen.

 

Social media

Natuurlijk mag aandacht op social media niet ontbreken. Hiervoor is een pagina op Facebook en Instagram ingericht. De wekelijkse updates op deze pagina worden door …met M erbij verzorgd.