Close

Case:
Bed & Breakfast Hoornaar

…met M erbij

Positionering landelijk gelegen Bed & Breakfast

Voorjaar 2017 heeft Bed & Breakfast Hoornaar haar deuren geopend. Hiervoor heeft …met M erbij de positionering voor haar rekening genomen en de volgende werkzaamheden verricht.

Logo & huisstijl

Voor Bed & Breakfast Hoornaar is een groen logo ontworpen, dat het landelijke karakter van het appartement en de omgeving benadrukt. De naam is goed leesbaar/ herkenbaar opgenomen in het logo en consequent doorgevoerd in diverse uitingen.

Naast het logo zijn er ook andere communicatie-/ promotiemiddelen ontworpen zoals promotiekaarten voor wandelaars & fietsers, deurstickers, reclame uitingen voor aan de weg, vlaggen, visitekaartjes en foldermateriaal.

 

Website

Voor de promotie van de Bed & Breakfast Hoornaar is, in samenwerking met Bureau Tint, een website gebouwd in WordPress. Rekening houdend met de volgende wensen: voldoende ruimte voor foto’s, aansprekende teksten, een reserveringsmodule en uiteraard een eenvoudig contactformulier. Het eindresultaat is te zien op: www.bbhoornaar.nl Ook heeft …met M erbij het fotomateriaal voor haar rekening genomen.