Herpositionering UniePlaza

Opdrachtgever:


UniePlaza

 


Project:

 

De herpositionering voor UniePlaza is een ontzettend mooi & uitdagend project voor …met M erbij. Gestart is met inventarisatie van wensen en het ontwerpen van een huisstijlplan, inclusief nieuw logo. Vervolgens is er een fotoshoot georganiseerd, een hele nieuwe website vormgegeven, social media kanalen (her)ingericht en heeft M zich ook bezig gehouden met het inrichtingsplan.

 

Periode:


vanaf maart 2017 – heden

Herpositionering UniePlaza met M erbij

Projectomschrijving:

 

De herpositionering van UniePlaza is een veelomvattend project voor …met M erbij , met een grote variëteit aan werkzaamheden, in goede samenspraak & samenwerking met het team van UniePlaza:

 

Logo & huisstijl

Allereerst is gestart met het ontwerpen van een nieuw logo. Naast het logo zijn er ook andere communicatie-/ promotiemiddelen ontworpen. Bijvoorbeeld:

  • brochure (digitaal)
  • brochure drukwerk
  • visitekaartjes
  • tarievenkaart
  • DM kaarten
  • signing borden voor buiten
  • flessenhals label voor waterflesjes
  • opmaak van diverse advertenties voor lokale kranten

 

Check ook:
Vlog #8: Advertentiemateriaal …met M erbij
Vlog ‘Samen varen’

Website

Er is een geheel nieuwe website gebouwd voor UniePlaza in WordPress (in samenwerking met Bureau Tint), waarbij veel aandacht is geweest voor sfeerbeleving. Hiervoor is een fotoshoot met figuranten georganiseerd (in samenwerking met Jord Visser). Op de nieuwe website staat het ‘werken & ontmoeten in Midden Nederland’ centraal en is er volop ruimte voor de diensten (congres, vergadering, training, coachgesprek, flexwerken, kantoorunit) en presentatie van de diverse zalen. Uiteraard is er een eenvoudig contact-/ reserveerformulier toegevoegd. Het eindresultaat is te zien op: www.unieplaza.nl

 

Inrichting

De formule van het zalen-/ congrescentrum is uitgebreid met flexwerkplekken en kantoor units. In het najaar van 2017 is dit deel opnieuw ingericht, net als de koffie corner en receptie en niet te vergeten de signing aan de buitenkant van het pand.

 

Social media

Natuurlijk mag aandacht op social media niet ontbreken. Daarvoor hebben de bestaande kanalen Facebook en LinkedIn een nieuw jasje gekregen en is er een contentkalender gemaakt. De zomermaanden hebben in het teken gestaan van algemene beeldvorming en sfeerbeleving, daarna zal UniePlaza zelf de strategie verder uit gaan rollen.

 

 

Reactie van de opdrachtgever:

 

“Gedurende 7 maanden is Mariëlle als marketing specialist betrokken geweest bij de ontwikkeling en uitvoering van het marketingbeleid
van UniePlaza in de breedste zin. Zij heeft in die periode onze huisstijl ontwikkeld, een nieuwe website vormgegeven en diverse werkzaamheden
op het gebied van marketing uitgevoerd. Mariëlle is een  zeer gedreven, betrokken en enthousiaste professional die zich onderscheidt door er
echt ‘bij te zijn’.  Ze levert uitstekende kwaliteit, is flexibel en acteert daarnaast ook als kritische sparringpartner.
Verder is het een bijzonder aangenaam persoon om mee samen te werken!” –  Ernest Hoen

 

 

Ik gebruik cookies om er zeker van te zijn dat mijn website zo goed mogelijk werkt. Als je mijn website blijft gebruiken, ga ik ervan uit dat je hiermee akkoord gaat :-) Voor meer info verwijs ik je naar de privacy verklaring van ...met M erbij.
Annuleren